Opasna ljubav - Recenzija

"Nezaboravna ljubavna priča koja krši sva pravila"                         
                                                       
"Tate Collins pronalazi pilota Milesa Archera mrtvog pijanog pred vratima svog novog stana. Takav se prvi susret nikako ne bi mogao opisati kao ljubav na prvi pogled. Štoviše, njihov se odnos ne bi mogao nazvati niti prijateljskim. 

Srećom, situacija u kojoj se nalaze idealna je za udovoljavanje njihovoj novoj požudi - on ne želi ljubav, a ona nema vremena za vezu. Dakle, preostaje im samo seks.
 

Jedina dva uvjeta koja Miles pritom postavi su: Ne ispituj me o prošlosti i ne očekuj budućnost. Oboje misle da će se lako pridržavati pravila, no ubrzo shvate kako je to zapravo nemoguće.

Hoće li Tate moći zatomiti svoju ljubav prema seksi pilotu iz susjednog stana? Hoće li Miles priznati samom sebi kako prema lijepoj sestri svoga prijatelja osjeća i nešto više od pohote nepojmljivih razmjera?"


"OBEĆANJA VIŠE NE VRIJEDE.
PRAVILA SE KRŠE.
LJUBAV POSTAJE OPASNA. "


Nakon što sam pročitala i posljednju stranicu ove knjige, sklupčala sam se na krevet i zagrlila knjigu. To je jedna od onih knjiga koje ti se uvuku pod kožu, zauzmu tvoje misli i prisvoje dio srca dopustio im ti to ili ne. Ovo je prva knjiga koju sam imala prilike pročitati od Naklade Neptun, a i od same Colleen Hoover.  Kupila sam ju prije gotovo mjesec dana te me sram što sam ju tek sada pročitala.

Ovo je priča puna emocija i toliko genijalnosti se krije unutar tih stranica, ali doista. Sa sigurnošću mogu reći kako ću još dugo razmišljati o Tate i Milesu.

Njihova priča započinje na vrlo neobičan i pomalo čudan način. Započinje s preseljenjem Tate u San Francisco kod brata Corbina. Ispred stana zatekne pijanog muškarca koji želi ući unutra, ali mu ona ne dopušta misleći kako je potpuni stranac. Nekoliko minuta kasnije se ustanovi kako je to Miles. Prijatelj, susjed i kolega njezinog brata koji radi kao pilot. 

Njihovi odnosi su od početka napeti, a uskoro se ta napetost pretvori u privlačnost. Njih dvoje se upuštaju u odnos koji se ne može nazvati prijateljskim, a zasigurno nije ni ljubavna veza. 

Tate je mlada djevojka koja ima želju završiti magisterij iz sestrinstva kako bi mogla raditi kao anestetičarka. Karijera joj je bitna te smatra kako nema vremena za ikakvu vezu. 

Miles je muškarac koji se ne može riješiti prošlosti kako bi imao sretnu budućnost. Nekada nije bio takav. Volio je i bio je voljen, sve do tragičnog trenutka koji mu je promijenio pogled na ljubav i samu budućnost u kojoj vidi samo bol.


"Ja održavam bol na životu. Ja joj dajem gorivo. Ja je njegujem time što je neprestano proživljavam."
- Miles Archer


„Razlika između ružne strane ljubavi i lijepe strane ljubavi jest ta da je lijepa strana ljubavi mnogo lakša. Ona čini da se osjećaš kao da lebdiš. Podiže te. Nosi te. Lijepi dijelovi ljubavi drže te iznad ostatka svijeta. Drže te tako visoko iznad svih loših stvari i ti samo pogledaš dolje na sve ostalo i pomisliš: Divno. Kako mi je drago da sam tu gore. Ponekad se lijepi dijelovi vrate natrag u Phoenix. Ružni dijelovi ljubavi su preteški da se vrate natrag u Phoenix. Ružni dijelovi ljubavi te ne mogu podići. Oni te spuštaju dolje. Drže ti glavu pod vodom. Utapaju te. Ti podižeš pogled i pomisliš: Volio bih da sam tamo gore. Ali nisi. Ružna ljubav postaje ti. Proždire te. Tjera te da sve to zamrziš.“
- Miles Archer

Tate nakon nekog vremena shvaća da se zaljubljuje u njega te smatra ako mu da vremena, on će isto osjećati prema njoj. Spremna je čekati kako bi joj uzvratio osjećaje za koje joj je obećao da ih nikada neće osjećati. Iako joj je rekao da ne očekuje budućnost, ona želi srušiti zidine koje je podigao kako bi se zaštitio od ljubavi.
Nesvjesno joj pruža nadu za koju se ona rado uhvati, ali često padne i ne dočeka se na nogama. 


  „Da sam sposoban nekoga voljeti, taj netko bi bila ti.“
- Miles
 
„Nema na svijetu tog oklopa, ni tog zida, koliko god bili debeli, koji bi mogli sakriti taj silni očaj u njegovim očima. Tako se jasno vidi i tako ga je mnogo, da moram zadržati dah da se i ja ne rasplačem.“
- Tate Collins

Čitajući ovu knjigu, shvatila sam da neki ljudi žmire na ružnoj stani ljubavi, a neki je toliko ne mogu podnjeti da su se spremni odreći i onog lijepog dijela samo kako više ne bi imali slomljeno srce. No isto tako, jedno bez drugog ne može. Sve ima svoju lijepu i ružnu stranu,zašto bi ljubav bila iznimka? Ljude koje volimo i koji nas vole često moraju donjeti tešku odluku, a ponekad i pogriješe - ali to je dio nas. Trebamo prihvatiti, preboljeti, oprostiti i pustiti da to bude samo sjećanje koje nas neće sputavati u pronalaženju sreće. Svatko zaslužuje biti sretan. 


A sada onaj veseli dio... sigurna sam da svaki puta kada ću piti sok od naranče sjetit ću se Tate i Milesa. Neću vam ništa puno reći jer to trebate sami pročitati. Mogu vam garantirati kako vas knjiga neće razočarati, no isto vas moram upozoriti da je opasna  u više pogleda.

Također moram spomenuti Capa. Osamdesetogodišnjaka koji radi u neboderu, pritišće tipku za dizalo. Njegov lik me toliko oduševio i veselila sam se svakoj stranici u kojoj se on pojavljuje. Mudar i komičan čovjek koji voli razgovore. 
„Kad ti život da limun, pobrini se da znaš u čije ga oči trebaš iscijediti.“
-Cap

Colleen Hoover je vraški dobra spisateljice i zasigurno će se još neka njezina knjiga pronaći u mojim rukama.







 
Autor: Colleen Hoover
Izdavač: Naklada Neptun
Broj stranica: 281
Žanr: Ljubavni roman ♥
Ocjena: 5/5


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Greška u našim zvijezdama - osvrt (napokon!!)

Koliba- Ruši religijske stereotipe!

Vikend u Parizu: Jojo Moyes - Osvrt