Tajna Elle i Miche - Recenzija

Tajna Elle i Miche

"Progonjena neopravdanom krivnjom za majčinu smrt, Ella Daniels bježi na koledž u drugi grad, ali i u neku drugu sebe, ostavljajući za sobom oca alkoholičara, brata s kojim ima narušen odnos, osiromašen provincijski gradić, no prije svega svoju srodnu dušu.
Micha Scott njezin je prvi susjed, prijatelj iz djetinjstva i ljubav njezina života, što zna negdje duboko u sebi, ali spoznaje tek kada se s koledža vraća kući na ljetne praznike.
Ella se od darkerice, vesele, iskrene i otvorene djevojke pretvorila u zatvorenu, pomalo uštogljenu štrebericu, koja izgledom podsjeća na pravu stepfordsku suprugu. A Micha… Micha je odlučan u namjeri da vrati staru Ellu.
 



Tajna Elle i Miche tečna je priča s tipičnom američkom ikonografijom, koju upotpunjuju zabavni sporedni likovi, auto utrke tinejdžera, život u prikolici, motiv napuštene supruge i majke koja radi dva posla kako bi podigla sina. No, zapravo je to nježna ljubavna priča koja pokazuje kako iz razorenih obitelji može proizaći topla i iskrena ljubav dvoje mladih ljudi s budućnošću. "

Dugo mi je trebalo da uzmem ovu knjigu u ruke. Čitala sam koliko je očarala kako tinejdžere tako i malo starije. Bilo mi je teško doći do ove knjige iz jednog razloga -  ipak sam ju odlučila pročitati kada je više nigdje nije bilo.


 Cijela knjiga je fokusirana na odnos između Elle i Miche, u sadašnjosti ali i prošlosti. Također govori o odrastanju u opasnom kvartu prepunom droge, alkohola, utrka.. po žanru je 'New adult'. Također je i ljubavna priča te u nekoliko navrata ima scena za odrasle i ne preporučam ju baš djeci ispod 13 godina.

Uvjeravam vas da ako se odlučite za čitanje ove knjige, nećete požaliti. Lako se čita i doslovno je štivo kroz koje se proleti u jedno popodne. Ja je osobno mogu sada svrstati među najdraže knjige.
Nažalost, ostala sam razočarana kada mi je Znanje reklo kako nemaju u planu prevoditi ostale dvije knjige. 

Ella je djevojka koja je sa 17 godina izgubila majku i teško se nosi sa time. Okrivljuje sebe za smrt te bježi od bolne prošlosti, kao i od svojeg prijatelja, ujedno i srodne duše Miche. Ona odlazi na koledž i odlučna je u tome da se promjeni, a Micha je još tvrdoglaviji u namjeri da vrati svoju staru Ellu. Prilika mu se pruža kada se nakon osam mjeseci razdvojenosti vraća u rodno mjesto..

Nova Ella mi je često išla na živce jer se borila sama protiv sebe, tako da u potpunosti podržavam Michu. Ovo je knjiga u kojoj nije toliko bitna radnja, koliko sami likovi.



 “…when it all comes down to it, it’s just me and her against the world. Always has been.” - Micha


Izdavač: Znanje
Autor: Jessica Storensen
Žanr: Young Adult

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Greška u našim zvijezdama - osvrt (napokon!!)

Koliba- Ruši religijske stereotipe!

Vikend u Parizu: Jojo Moyes - Osvrt