Rat vojvotkinja - Osvrt





Rat vojvotkinja


„Minerva Lane tiha je djevojka s naočalama kojoj na balovima nitko ne prilazi, no ona želi da tako ostane zauvijek. Razlog je jednostavan – kad je posljednji put bila u središtu zbivanja, sve je pošlo po zlu, štoviše, dogodila se takva tragedija da je morala promijeniti ime kako bi pobjegla od skandalozne prošlosti. Zato ona želi biti neugledna djevojka koju nitko ne zove na ples, no tako joj barem nitko ne gazi po nogama. Ni zgodni vojvoda koji je upravo stigao u grad ne može je pokolebati u želji za anonimnošću. Međutim, ono što će dobiti jest neželjena pozornost.

Robert Blaisdell, vojvoda od Clermonta, iskusan je muškarac kojeg je teško zavarati, pa kad mu Minnie prizna svoje namjere, on odmah shvati da se iza neupadljivog držanja i naočala skriva nešto potpuno drukčije. Kako i sam ima tajne, trudi se otkriti njezine prije nego što ona dopre do njegovih, no ovog je puta u toj naizgled stidljivoj  gospođici našao ravnopravnog protivnika.“

Moram priznati kako je ovo prva knjiga koja mi se u isto vrijeme sviđala i išla na živce. Ipak, nisam ju pročitala do kraja – odustala sam. Jedino što me guralo dalje da čitam su dijalozi između Minerve i Roberta. Sviđa mi se ta nit između njih, ali očito ne dovoljno da nastavim s čitanjem.

Radnja mi je pomalo monotona i dosadna. Očekivala sam puno više od ovog romana. Došla sam do 124. str, a imala sam dojam kao da stojim na početku. Nekako mi je sve bilo predvidljivo.  

Volim povijesne romane poput onih kakve je pisao Šenoa ili Zagorka, možda sam se razočarala jer sam očekivala takvo nešto. Možda bi mi se svidjela da nisam imala nikakva očekivanja… ali jesam.

Čitanjem komentara i osvrta na internetu, primijetila sam kako dosta njih odustane u čitanju ove knjige, ali su zato oduševljeni s preostale dvije od Courtney Milan.  Zahvaljujući Nakladi Neptun, one se nalaze na mojoj polici i čekaju da ih pročitam.

I budem, ali mislim kako ću napraviti malu pauzu od Courtney. Sada se nekako bojim otvoriti sljedeću knjigu. Doista već dugo nisam pročitala dobar povijesni roman koji bi ostavio ogromni utisak. Uvijek mi ostane gorko u ustima. Uvijek ostanem pomalo razočarana.  No vidjeti ćemo… možda kroz godinu, dvije ponovno dam priliku ovoj knjizi.
Naravno, svatko ima različiti ukus i smatram kako bi trebali dati priliku ovoj knjizi. Ovo jednostavno nije „My cup of tea.“


Autor: Courtney Milan
Izdavač: Naklada Neptun
Žanr: Povijesno – ljubavni roman
Broj stranica: 315
Ocjena: 3/5









Primjedbe

  1. Iskreno, ja se slažem s tobom. Knjiga je dobra ali nikako je npr. ne bi pročitala dva puta. Ja vjerojatno više ništa neću čitati od nje jer mi ne sjeda kao spisateljica...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Greška u našim zvijezdama - osvrt (napokon!!)

Koliba- Ruši religijske stereotipe!

Vikend u Parizu: Jojo Moyes - Osvrt