Iza zaključanih vrata - Recenzija

Iza zaključanih vrata

"Mnogo je, naizgled, savršenih parova oko nas. Jack i Grace čine se upravo takvima. On je naočit, a usto i bogat muškarac. Ona je lijepa, elegantna žena i savršena domaćica. Njegovo joj bogatstvo dopušta da se ne mora zaposliti, a pažnja koju poklanja njezinoj oboljeloj sestri velikodušna je i dirljiva. Očarali su društvo u kojem se kreću, no naći se s Grace nasamo njezinim novim prijateljicama nemoguća je misija. Ona toliko obožava svojega muža da ne ide nikamo bez njega. Ne može sama izaći na kavu, čak nikada ne odgovara ni na telefonske pozive, pa stoga čudi zašto su na prozorima spavaće sobe rešetke…
Roman Iza zaključanih vrata velika je književna senzacija, roman koji će vas držati dugo budnima i uvjerljivo uvesti u svijest psihopate. Napeta priča koju ne možete ispustiti iz ruku ostavit će bez daha svakog čitatelja i potaknuti da poslije čitanja ovoga romana gleda na ljude oko sebe drugim očima. "

Od kada je knjiga izašla, htjela sam ju pročitati. Osim što sada imam tu neku fazu trilera, sami naziv me privukao. Kada sam pročitala prvih nekoliko stranica knjige, pomislila sam –„Aha, točno je ono što sam očekivala. Opsesivno zaljubljeni muž koji prati svaki korak svoje žene.“ – ali gadno sam se prevarila.

Većinu knjige sam čitala s nekakvom jezom koju mi je teško opisati riječima. Vješto i realno pisanje, samo je jedan od razloga zašto nisam mogla ovu knjigu ispusti iz ruku te je tako pročitana u jednom danu.

Nakon završetka, sjedila sam još neko vrijeme i pokušavala shvatiti kako je sve to moguće. Kako se nešto tako idilično može pretvoriti u nešto zastrašujuće? Cijelo vrijeme sam se pitala koliko je vremena potrebno da se upozna neka osoba te dali vrijeme uopće igra ulogu. Jedno sam shvatila – Kada zaljubljenost zavlada, teško je razmišljati racionalno.

Grace se polako miri s činjenicom da time što je na sebe preuzela skrbništvo svoje mlađe sestre Millie koja ima Downov sindrom, odbija muškarce od sebe.

Jack se na prvi pogled čini kao hodajući san svake žene. Zreli muškarac s odličnom karijerom, šarmantan, elegantan, zgodan – i u ovom slučaju ono najgore- zna što želi.

Jednog popodneva on ušeta u njezin život te se ona odmah zaljubljuje. Osim činjenice da joj pruža sve ono što je željela, još više raste u njezinim očima zbog ponašanja prema njezinoj mlađoj sestri. Ubrzo završe u vezi, a nedugo Jack ju zaprosi te ona sretna i iznenađena brzinom kojom sve ide, pristaje. Na njegov prijedlog, ostavlja posao koji toliko voli kako bi se mogla brinuti o domaćinstvu, vrtu i dočekati ga nakon što se vrati iscrpljen s posla. Dan nakon vjenčanja, shvaća da je ljubavne zavjete potpisala sa samim vragom.

„Kako je dječak odrastao, tako je počeo žudjeti za nekim svojim kome bi mogao tjerati strah u kosti kad god i kako god poželi. Nekime koga bi držao skrivenim od svijeta, nekime tko nikome ne bi nedostajao. Znao je da je teško naći takvu osobu, ali je bio uvjeren da će je naći bude li dovoljno uporan. I dok ju je tražio, tražio je i način da zadovolji svoju žudnju. I znaš li što je učinio? –Odmahnula sam ukočeno glavom. –Postao je odvjetnikom koji se bavi slučajevima zlostavljanja u obitelji. A znaš li što je zatim učinio? – Nagnuo se i prislonio usta na moje uho. –Oženio je tebe Grace.“

Jedno je sigurno, postoje osobe koje se hrane utjerivanjem straha u kosti drugom ljudskom biću.

„Ništa nije poput straha i volim ga gledati, doticati, njušiti. A posebno volim njegov zvuk. Volim čak i njegov okus.“

Ne želim više ništa komentirati jer sam još uvijek pod ogromnim dojmom. Samo ću reći kako je ovaj roman nadmašio moja očekivanja i izuo me iz cipela! Zapanjena sam tim putovanjem kroz mračnu stranu ljudske psihe koju je Paris odlično prikazala. Moja topla preporuka za ovu knjigu od koje će vam se krv slediti i jeza prošetati vašim tijelom.

Autor: B.A. Paris
 Izdavač: Mozaik knjiga
Broj stranica: 263