Tiho, tiho, anđele: Recenzija (Patch- zakrpa ♥)

Tiho, tiho, anđele

Autor: Becca Fitzpatrick
Izdavač: Algoritam
Žanr: Fantasy, romance
Godina izdanja: 2013. /drugo izdanje/
Naslov izvornika: Hush, hush

„Iako nije maštala o novoj ljubavi, nakon što upozna tajanstvenog Patcha, savjesna i ambiciozna srednjoškolka Nora Grey uvjerit će se kako zaljubljivanje nikad nije bilo lakše i opasnije. Nora s majkom živi na osamljenom imanju u okolici Portlanda, a susret s Patchem sve će promijeniti. Njegove crne oči nagoviještaju nevolje, ali Nora se ne uspijeva oduprijeti kemiji među njima. Unatoč vlastitim sumnjama, privlači je mistika koja ga obavija te zajedno s najboljom prijateljicom Vee odluči doznati što se krije iza njegova pogleda. No čini se kako je Patch u stopu prati i zna o njoj više nešto što mu je ikada htjela priznati. Neobjašnjivi susreti i situacije u koje zapada Noru će natjerati da mu se obrati za pomoć kada je nitko drugi ne bude shvaćao ozbiljno. Ono što slijedi pokazat će joj kako Pach zaista nije tipičan školski kolega već sasvim suprotno, pali anđeo protjeran iz raja na zemlju, gdje već stoljećima pokušava vratiti svoja krila. Nora se tako nepovratno upliće u nepoznat i opasan svijet u kojem se krivi potezi kažnjavaju smrću.“

Dvije godine sam gledala serijal od Becce i stalno sam si govorila kako ću ga kupiti. Toliko dugo sam odgađala da sam na kraju dočekala propast Algoritma. U nevjerici sam čitala sve pozitivne komentare o ovom serijalu i lupala glavom o zid što ga nisam kupila. Algoritam kao da je čuo moje jadikovanje, stavio je akciju tri knjige po cijeni dvije. Nemaju pojma kako su mi uljepšali dan. Od sreće sam vidjela kako jednorog skače po oblacima.

Uglavnom, napokon ga imam u svojim rukama i prva knjiga je pročitana u dahu. Moram priznati kako nikada nisam bila preveliki fan fantastike i bilo me je užasno teško impresionirati, ali Becca je uspjela. Svaki puta kada me pitaju koja mi je najdraža knjiga iz tog žanra, mislim da će mi prvo ovaj serijal pasti na pamet.

Također su me i predivne korice ponukale da ih kupim. Tako su divne da bi ih uokvirila i stavila na zid. Stvar je u tome da su mi vukodlaci, vještice i vampiri postali pomalo dosadni. Sve se uvijek svodi na isto i nekako sam izgubila volju čitati takve stvari. Od svih tih natprirodnih bića, mogu reći kako me najviše intrigiraju pali anđeli, raj, pakao… To je nešto što ne može svaki pisac dobro prikazati i učiniti da dobiješ dojam kao da si dio tog svijeta. Becca je u tome uspjela. Naime, kada sam čitala izgubila sam pojam o vremenu i na trenutak sam uhvatila sebe kako se doista smijem na glas i komentiram. To radim samo kada sam potpuno hipnotizirana knjigom.

Počela sam ju čitati prije mjesec dana, ali morala sam prekinuti pošto sam maturantica – ako nešto ne prođem, Patch i Nora će biti glavni krivci. U tih mjesec dana ne bi mi htjeli biti blizu jer frustracija je zauzela podosta mjesta u mojem tijelu. Gledala sam tu knjigu na polici i šizila što je ne mogu čitati.

I eto ga, došlo je mojih pet minuta – odnosno cijela noć.

Ostala sam budna do pet ujutro jer jednostavno nisam mogla ispustiti knjigu iz ruku. Govorila sam si još samo ovo poglavlje, ma još samo ovo, e ovo je zadnje i tako sam stvarno došla do zadnjeg poglavlja. Ne znam što me čeka u preostalim knjigama, ali nakon pročitanog moja očekivanja su visoka. Isto tako sam sigurna da je ovo odlično štivo za ljeto i razbibrigu.

U prologu nam Becca daje uvid u prošlost koja je puna mračnih tajna. Vrlo je teško reći o kome je riječ pošto je taj dio napisan u trećem licu i ono bitno ime se ne spominje. Nakon toga radnja je kronološka, a tekst je čitak i leti se kroz njega.

Nora je ambiciozna djevojka i uzorna učenica koja ima ciljeve u životu. Koliko god nam se čini odlučna i odgovorna, ona je velikim djelom ranjiva i previše radoznala. Patch je mračan i sve vodi prema zaključku da ima loše namjere. Mislim da je u jednu ruku postao nova definicija mističnoga. Bilo mi je simpatično kako bi Nora gotovo svaki puta završila s rumenim obrazima u njegovom prisustvu.
Ne ide mi fizika, ali jedno znam. Magneti međusobno djeluju silom jedni na druge te se privlače suprotni polovi. Tako je s Norom i Patchom te njih dvoje imaju veliki utjecaj jedan na drugog. Njegove početne namjere se promijene nakon što neko vrijeme provede u njezinoj blizina.

Dosta toga će vas iznenaditi u knjizi, ali emocije koje gaje jedan prema drugom nisu neko veliko iznenađenje. Doduše, moram priznati kako su mi jedan od omiljenih parova. Kada sam pročitala Divnu propast, govorila sam kako svaka cura treba jednog Travisa u životu.

Sorry Travis, ali Patch je sada broj jedan.

Čitajući ovu knjigu pojavila se želja da budem Meggie iz romana Srce od tinte, koja čitajući naglas može dovesti likove iz knjige u stvarnost. Tako bi Patch bio samo moj!

Uglavnom, ako niste pročitali, brzo knjigu u ruke i to pogotovo ako još traje akcija od Algoritma. Nemojte napraviti moju pogrešku! Za kraj, nekoliko citata:

"Proučavam je. Razmišljam o tome što misli i osjeća. Ona se neće samo tako izjasniti i reći mi, pa moram paziti. Okreće li se tijelom prema meni? Gleda li me u oči, pa odvraća pogled? Grize li se za usnicu i igra kosom, ovako kao Nora sada? Krvne se žile na Norinom licu šire i koža joj se žari. Ona zna da je procjenjujem. Sviđa joj se ta pozornost, ali ne zna kako bi se nosila s njom." -Patch na satu biologije. I to su te neugodne situacije u koje uvlači Noru.

"Želiš li opsjesti moje tijelo?"
"Želim činiti mnogo stvari tvome tijelu, ali to nije jedna od njih."

"Ja želim biti ljudsko biće. Želim to više nego što sam ikad želio išta drugo."-Patch