Smotuljci - omiljeni!

HOTEL U GLAVI
 
"Da sam joj naplaćivao 
sva noćenja u mojoj glavi
danas bih imao dovoljno novaca
da je vodim u Pariz. 
A ovako je u Pariz
vodi onaj
koji uopšte nema
Hotel u glavi." 



CIRKUS

Teško je bilo šta reći
ili bilo šta napisati
među toliko neslušača
i nečitača,
a naročito je teško
među toliko brbljivaca
i piskarala. 
Teško je biti duhovit
među toliko cirkuzanata
i biti svoj
među toliko tuđih, 
i biti jedinstven
među toliko istih. 
I teško je biti čovjek 
među toliko ljudi,
a posebno je teško biti niko
među tolikim
samozvanim ličnostima. 



JA, KAMEN

Kada bih ja, kamen,
našao onu kojoj ću da budem staklo
da kroz mene gleda u svijet,
i na meni da ostavlja svoj dah,
na kome ću da napišem njeno ime.
i crtam svoj osmijeh.
Kada bih ja, kamen,
našao onu
pred kojom smijem biti
drhtav i lomljiv,
providan i zamagljen (tajnovit),
prljav i čist.
I, kad bih ja, staklo,
mogao da
nikad više,
ne moram da budem kamen. 


OTIMANJE

Moraš prvo da se otmeš, da te svi izgube, niko da te nema, moraš od svakoga da odeš i da sebi oprostiš što si otišao, što te nigdje nema, što nisi tamo gdje si potreban, moraš da odeš i da budeš sam, i da vidiš ko si, i onda sebi da oprostiš što si to, što jesi, i da oprostiš sebi što nisi sve ono što si želio da budeš, i tek onda da se vratiš, da se daš onima koji su ti oprostili što si otišao, koji su ti oprostili što nisi ono što su oni htjeli da postaneš i koji su prihvatili onakvog kakav si sad.


Ništa od navedenog nije moje, ali toliko je predivno da sam morala staviti na blog. Sve ovo možete pročitati ako kupite knjigu Smotuljci od Draška Sikimića! 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Greška u našim zvijezdama - osvrt (napokon!!)

Koliba- Ruši religijske stereotipe!

Vikend u Parizu: Jojo Moyes - Osvrt