Stihovi od naslova

Kako je ovo dobro, ali stvarno -  a i maštovito. Naime u zadnjih par dana stalno naletavam na stihove koje su ljudi sastavili od naslova knjiga. Prvo sam pomislila kako je ful jednostavno - znaš što imaš doma, malo prozujiš i eto ti stiha- malo morgen. Sjedila sam jedno dvadeset minuta ispred svojih polica, a nakon toga sam odustala. Još malo sam se divila tuđim idejama i odjednom puf. U glavi mi se stvorilo nešto sitno i osjećajno. Nešto u mojem stilu.


 Prije nego što odem
tu sam pred tobom, pada snijeg.
Sva radosna mjesta
poslije svega su divna tama.
Nakon tebe ja sam glasnik,
Hvala ti na uspomenama.

Imate blog, Instagram ili stranicu o knjigama? Volite smišljati stihove i zadati sebi izazov? E pa ovo je baš za vas! Podijelite sa nama svoje stihove od naslova.



Uskoro se čitamo! ♥






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Greška u našim zvijezdama - osvrt (napokon!!)

Koliba- Ruši religijske stereotipe!

Vikend u Parizu: Jojo Moyes - Osvrt